Yukarı kaydır
Oruçreis Mah. Tekstilkent Cad K:1 No:38
Esenler, İstanbul 34235
hello@danimarka.com.tr
WhatsApp: +90 537 366 0 166
hello@danimarka.com.tr
Bir İBANLAR Markasıdır.

COVID 19 İşletmelerin Dijital Varlığını Nasıl Etkiliyor?

Ülkemizde hızla yayılan COVID 19 virüs salgını hayatı olumsuz yönde etkiliyor. Tüm sektörlerde iş akışını durma noktasına getiren virüs, firma sahiplerini çeşitli önlemler almaya zorluyor. Bu önlemlerin en başında ise işletme maliyetlerin düşürülmesi yer alıyor.

Maliyet düşürmek birçok firma için reklamlara ayrılan bütçeyi kaldırmakla başlıyor. Peki bu yeterince doğru mu?
İşte koronavirus kriz yönetiminde reklam maliyetlerini düşürmeme nedenleriniz.

1.) Asla Kapatmanız Gerekmez

COVID 19 Koronavirüs salgını çeşitli sektör ve iş yerlerinde bazı kısıtlamalar getirmiştir. Burada bulunan iş yerlerinin çalışma saatleri azaltılıyor, bazıları ise tamamen kapatılıyor. Bu noktada mevcut kampanyalarınız yayında ve web siteniz ulaşılabilir durumda mı? Eğer cevabınız evet ise, şanslısınız demektir. Çünkü potansiyel müşterileriniz size ulaşmakta hiçbir zorluk yaşamaz.

2.) Çevrimiçi Alışveriş

Mağaza ve iş yerlerindeki fiziki satışların azalması internet satışlarına hiçbir şekilde yansımadı. İlk vakanın tespit edilmesiyle birlikte bir düşüş görülse de 14 günlük karantina süresi, önceden planlanan alışverişlerin internet üzerinden yapılmasıyla sonuçlandı. Şu anda pek çok kullanıcı evinde izole olurken, satın almak istediği tüm ürünleri internet üzerinden sipariş veriyor. Eğer çevrimiçi bir mağazanız varsa bu satışlardan faydalanabilirsiniz.

3.) Evde İzolasyon Tüketimi Arttırır

Bir pandemi ortaya çıktığında insanlar kendi evlerinde izole olurlar. Burada geçirilecek süre asla bilinmemekle beraber, kaygılı bir bekleyişe yol açar. Bu gibi durumlarda tüketim ve alışveriş büyük oranda artış gösterir. Malların hızla biteceğinden endişen eden tüketiciler, internetten daha çok alışveriş yaparlar. Buradaki artış, ücretli sonuçların dışında ücretsiz sonuçları da kapsamaktadır.

Dijital pazarlama ve çevrimiçi satışlardaki talebin artması, reklam maliyetlerine doğrudan yansır. Böyle zamanlarda organik trafik büyük avantaj sağlar. Mevcut kampanyanızı askıya almak, bekletmek ya da iptal etmek çalışmalarınızı geriletir. Yaşanan bu gerilemeyle markanızın dijital varlığı zarar görmektedir. Yeniden çalışmalara başlamak ve tekrar pozisyon almak ise hiç kolay değildir.

4.) Maliyetlerinizi Kontrol Edin

Dijital pazarlama ve çevrimiçi satışlardaki talebin artması, reklam maliyetlerine doğrudan yansır. Böyle zamanlarda organik trafik büyük avantaj sağlar. Mevcut kampanyanızı askıya almak, bekletmek ya da iptal etmek çalışmalarınızı geriletir. Yaşanan bu gerilemeyle markanızın dijital varlığı zarar görmektedir. Yeniden çalışmalara başlamak ve tekrar pozisyon almak ise hiç kolay değildir.

Author avatar
Danimarka SEO Ekibi
https://www.danimarka.com.tr

Yorumla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Danimarka, bu sitede çerezlerin kullanımına izin verir.