Yukarı kaydır
Oruçreis Mah. Tekstilkent Cad K:1 No:38
Esenler, İstanbul 34235
hello@danimarka.com.tr
WhatsApp: +90 537 366 0 166
hello@danimarka.com.tr
Bir İBANLAR Markasıdır.

Google My Business Hesabınız İlgi Bekliyor

Google My Business Nedir?

İşletmeniz için potansiyel müşterilere ulaşabileceğiniz harika bir mecradan bahsedeceğim. İşte karşınızda Google My Business (Google Benim İşletmem). Türkiye’de yeterince ilgi görmeyen bu uygulama, doğru kullanılması halinde oldukça etkili olabiliyor. Bu yazıda Google İşletme profilinizi kolay şekilde nasıl geliştirebileceğinizi anlatmaya çalışacağım. 

Google Benim İşletmem

Temel Bilgileri Doldurun

İşletmenizin adı, web site bağlantıları ve telefon numaranız. Peki ya çalışma saatleriniz? Google My Business hesabınızla ilgili temel sayılabilecek bütün bilgileri eksiksiz şekilde doldurmanız oldukça önemlidir. Bu bölümde güncel bilgilere yer vermeniz, profilinizin daha fazla görüntülenmesine yardımcı olur.

Falliyet Alanınızı Belirtin

Firma açıklaması, genellikle anahtar kelime merkezinde kalınarak hazırlanır ve bu değerli alan çoğu zaman başarısızlıkla sonuçlanır. Siz bu hataya düşmeyin. Firmanızı, ürün ve hizmetlerinizi en kolay şekilde anlaşılır düzeyde yayınlayın.

Yorumları Önemseyin

Firmanız ile ilgili yapılacak eleştiri ve övgülere açık olmalısınız. Sizinle ilgili yazılan tüm yorumlara yanıt vermeye özen gösterin. Kötü ve rahatsız edici yorumlar almanız halinde bunu göz ardı etmeyerek, çözümleyici davranmaya çalışın. Tam da bu aşamada kurumsal iletişim dilinizden asla uzaklaşmamalısınız.  

Müşterilerinize aldıkları hizmeti değerlendirmeleri için kısa bağlantılar iletebilirsiniz. Yaşadıkları deneyimi yazmalarını sağlamak kolay olmasa da aldığınız yorumlar sonraki satışlarınızda önemli bir etkiye sahip olacaktır. Burada yayımlanacak yanıltıcı ve gerçek dışı yorumların çıktısı hiçbir zaman doğru sonuçlar sunmaz. Bu ve benzeri uygulamalardan uzak durmanızı tavsiye ederiz.

Ve bir detay daha, açıklayıcı fikir verici yorumlar almaya çalışın. Kısa ve yetersiz yorumlar almak istediğiniz ölçüde yarar sağlamayabilir.

“Cgw.com.tr Harika hizmet, güvenilir firma. Herkese tavsiye ederim. “

Bir Örnek

Yukarıda yazılı bulunan yorum size yeterince fikir verdi mi? Bize göre yeterli değil. Doğrusu ise şu şekilde olabilirdi;

“Cgw.com.tr firmasından eda hanım istek ve taleplerim konusunda çok ilgili davrandı. Süreci doğru yöneterek bizim için en uygun kampanyaları oluşturdular. Ulaşmak istediğimiz hedefe hızlı ve güvenli şekilde ulaşmamızı sağladılar. Kendilerine çok teşekkür ediyor, mutlaka çalışmanızı tavsiye ediyorum.

Bir başka örnek

İşte, hepsi bu kadar. Doğru minvalde yazılmış bir yorum, kullanıcılar için fikir vericidir. Yanıltıcı, gerçek dışı yorumlar kolayca tespit edilebilmektedir. Bunu önemseyin lütfen.

Güncel Kalın

Google My Business profilinizi güncel tutmanın en kolay yolu yayın paylaşmaktır. Paylaştığınız yayınlar, Google da arama yapan kullanıcılar tarafından görülür ve varsa üzerinde bulunan bağlantılar ziyaret edilir. Bu bağlantılar siteniz için trafik oluşturur.

Etkili Görseller Kullanın

Logo çok önemli, kapak görseli de öyle. Kullanıcı etkileşimini pozitif şekilde yönetmek ancak etkili görseller kullanarak mümkündür. İşletmenizi anlatan, çalışma alanınız hakkında bilgiler veren görseller kullanmak daima fikir vericidir. İşletmenizin iç ve dış görsellerini burada yayımlayın. Tabi, ekibinizi de eklemeyi unutmayın.

Sıkça Sorulan Sorulara Yanıtlar Paylaşın

Müşterilerinizin ürün ve servislerinizi almak konusunda yardıma ihtiyacı olabilir. Önceden deneyimlediğiniz ve sıkça duyduğunuz soruların yanıtlarına yer verin. Çalışmalarınızla ilgili merak edilenleri cevaplamak, size ve şirketinize sürat kazandıracaktır. Burada önemli sorular belirlemek ve o sorulara doğru yanıtlar paylaşmak müşterilerinizin ilgisini çekecektir.

Özel Teklifler Oluşturun

Düzenli şekilde özel teklifler oluşturmak profilinizin takip edilme sıklığınızı arttırır. Eğer yapabiliyorsanız ürün ve servislerinizle ilgili fırsatları güncel tutun. İndirim kuponları oluşturmak daima dikkat çekicidir. Fırsat ve indirimleri kim sevmez bir düşünün!

İşte 7 maddede “Google My Business” İşletme profilinizi güçlendirmenin ipuçları. İpuçlarını burada bitirirken yazımı da burada sonlandırıyorum. Merak ettiğiniz tüm soruları burada, bu başlık altında benimle paylaşabilirsiniz.

Author avatar
Hazar Özel

Yorumla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Danimarka, bu sitede çerezlerin kullanımına izin verir.