Yukarı kaydır
Oruçreis Mah. Tekstilkent Cad K:1 No:38
Esenler, İstanbul 34235
hello@danimarka.com.tr
WhatsApp: +90 537 366 0 166
hello@danimarka.com.tr
Bir İBANLAR Markasıdır.

3 Adımda Kaliteli İçerik Oluşturma

64 / 100 SEO Puanı

Neredeyse bütün site sahipleri hazırladığı içeriklerle iyi sıralamalar almak ister. Büyük bir dikkatle hazırlanan bu sayfaların bir çoğu, hiçbir şekilde trafik elde edemeden yok olup gider. Aslında hep [Content King] üzerinde duruldu, peki sizce hala “İçerik Kral” mı?

2016 da Panda ile başlayan değişim içerik kraldır kuralını bozmaya yönelikti. Anahtar kelimelerin merkezinde hazırlanan sayfalar, ziyaretçileri hedeflemeye yetiyor ve bulundukları sitelere yüksek trafik sağlıyordu. Bu süre içerisinde geliştirilen pek çok algoritma, yayınlanan bu içeriklerin kontrol edilebilmesini kolaylaştırdı. Şimdi ise makaleye dahil edilen anahtar kelimeler, herhangi bir tepki vermez oldu. Evet, hatta başlık/açıklama alanlarına serpiştirilenler de işe yaramıyor!

Peki, bununla ilgili alabileceğiniz herhangi bir önlem var mı? Evet

Bu önlemler çok zor mu? Hayır

İsterseniz gelin şimdi sözü çok uzatmadan 3 adımda kalite içerik oluşturma hakkında bilgi verelim.

1. Doğru Hedefleme

Bu içeriği kimin için hazırlıyor ve okuyacak kişiler bu sayfadan ne gibi faydalar elde edecek hiç düşündünüz mü? Düşünmediyseniz, düşünmenizde yarar var. Yapılan araştırmalara göre hiçbir şekilde ziyaret almayan sayfalar, hatalı hedeflemeler içeriyor ve merkezi anahtar kelime üzerinde yoğunlaştığı görülüyor. Dolayısıyla hazırladığınız sayfanın kimlere ulaşacağını doğru belirlemelisiniz. Okuyucu profilinizi tanıyarak içeriklerinizi buna göre oluşturmak, ulaşılabilir olmanızı kolaylaştıracaktır.

2. Dijital Unsurlara Yer Verin

Zaman hızla akıp giderken, hala kaldı mı dakikalarca yazı okumak isteyen? Elbette var ancak çok az. Trafik dönüşümü yüksek olan sayfalar genellikle dinamik yapılara sahip. Bazen 350 karakterle verebileceğiniz bilgiyi, bir görsel ya da ses klibi ile verebilirsiniz. Hatta buna bir video dahil edip, etkileşim oranını büyük ölçüde yükseltmeniz mümkün.

3. Zamanı Koruyun

Herkesin zamanı kıymetli, tıpkı sizin vaktiniz kadar değerli. Bir bilgiyi paylaşmak, kullanıcıların vaktini korumayla bütünleştiğinde etkili hale geliyor. Sözü çok uzatmayın, kullanıcılara en doğru bilgiyi yalın şekilde sunmaya özen gösterin. Anahtar kelimeleri ise hiç dert etmeyin. O kullanıcı sayfanızı arayıp bir şekilde bulur. Ve en önemlisi, insanların konuştuğu konulara odaklanın. Bunun için “People Also Ask” içeren aramalar gerçekleştirebilirsiniz. Ücretsiz platformlarda kullanıcıların sıkıntı ve sorunlarını araştırın. Onların yaşadığı olumlu/olumsuz deneyimleri yönlendirmek hiç de kolay değildir. Şimdi bu değerli bilgileri burada noktalıyor, sizleri sayfa içeriğinizi oluşturmaya davet ediyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

Soru ve merak ettiğiniz tüm konuları burada, bu başlık altında bana ulaştırabilirsiniz.

Author avatar
Hazar Özel

Yorumla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Danimarka, bu sitede çerezlerin kullanımına izin verir.